VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG! part 2

Tjoba det är då jag som är Hanna för er som inte riktigt förstod det av bloggens namn och header ;)
Etersom det här är första inlägget så ska jag kanske presentera mig lite, jag heter då som sagt Hanna och jag är en tjej på 16 sommrar. På fritiden rider och dansar jag, jag söker en brevkompis i åldrarna blah blahn till blah blah.... Okej focusera Hanna så svårt är det inte att skriva en vanlig text utan att dra brevkompis skämtet...
igen...
Okej det var säker bara jag som tyckte at det där var roligt, men i.a.f. skämt åsido så tänkte jag att det skulle vara roligt att skaffa blogg (igen) nu när jag har slutat grundskolan och ska börja på gymnsaiet, jag ska också försöka tvinga mina kära vänner att också skaffa så jag kan stalka dom lite eftersom vi inte kommer träffas lika ofta så min underbart kära kåmpis Malin (som ska åka till USA om 10 dagar och ska vara borta i ett år usch och fy och blää) har designat min blogg. Taaaaack så myyyycket :D
Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva och jag tror att ni alla läsare tycker det blir lite tråkigt att läsa en självbiofrafi om mitt liv ;)


Nu lägger jag upp en proffisg bild på mig när jag går ner i vattnet så att ni ska tro att jag är värta coola bloggaren som alltid lägger ut en massa coola bilder


Kommentarer
Postat av: Sheila

Hahahhaa sötis Hanna. Saknar dig!!

2012-08-06 @ 17:08:30
URL: http://Chew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0