"fick världens barndomms minnen"

Tjoba bloggen! Nu har jag nyligen kommit hem från att vara barnvakt (eller nu har det gått ett tag). Jag skulle igentligen ätit kräftor och krökat med mina kära vänner ikväll men nu blev jag barnvakt istället.. Lite tråkigt men jag överlever, David och Adina är ju så jävla gölliga! :) 
Det var skit mysigt att sitta att läsa en godnattsaga för dem, jag läste bland annat hattjakten och fick världens barndomms minnen + att jag blev fett rörd för den är så fin (har jag kanske pms?). Älskade den boken när jag var liten!
Här får ni en liten bild ur boken ... som inte jag tagit så ingen © på den ;)


Nu ska ni få lite bilder

Adina sötnos! :)




Haha lite förtrollade av Nicke Nyfiken




Och sen får jag ju inte glömma en egobild som jag tog innan jag åkte dit ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0