"lyssnar på Lana Del Ray och känner mig djup"

ojoj nu har jag glömt att blogga, inte bra :/ Men om ni vill ha en lite sammanfattning av vad jag har gjort sedan i förrgår så stanna kvar här ;)

Okej efter senaste inlägget sov Malin, Malin och Caroline hemma hos mig, vi kollade på a nightmare on elm steet. Den va bra men när vi skulle sova så hörde både jag och Malin skitläskiga ljud... Jag var så sjukt rädd, låg under täcket och skakade. Efter det så tände vi lampan och sov med den tänd, modiga tjejer som vi är!
Och sen igår så drog vi + massa andra in till stan och bowlade på kvällen. Roligt förutom att jag SUGER på att bowla. Men allt handlar faktiskt inte om att vinna! (<- typisk förlorar replik)

Nu ligger jag och lyssnar på Lana Del Ray och känner mig djup efter en långpromenix med vovven :)

Vi missade bussen till Ekerö så vi va tvunga att vänta i ungefär en timme på nattbussen så då stod ví och hade det roligt vid en skummad fontän (Kan man vara glad åt lite har man mycket att vara glad åt)





Här hittade jag lite fina blommor på promenaden, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0