för att inte bryta på trenden

Märker att det blir många inlägg för mig precis innan jag ska och lägga mig på ipaden med en tråkig bild till... Och för att inte bryta på trenden så ska detta bli precis ett sådant inlägg ;)
Jag är ju så sjukt trött nu förtiden så jag orkar inte hålla på att satsa och fixa med bloggen. Jag somnade t.ex på bussen på väg hem idag och vaknade ganska nära min hållplats men jag kunde inte på eget bevåg (krångligt ord? Slå då upp det för fan!) så jag ringde Malin w så hon skulle prata med mig och hålla mig vaken tills jag kom av bussen :P Så nu ska jag faktiskt sova!

Men här åt jag, Maya och Hanna glass och myste i solen på medis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0