i mitt lilla rum

Nu sitter jag här i mitt lilla rum på gräsåkersvägen och känner mig trött. Hade vääärsta energi kicken nyss men nu är jag då som sagt trött..
Tidigare idag så har jag träffat en skit söt franskbulldog valp som Wilmi har busat med myyys :D
ja kommer inte på så mycket mer att säga... kanske att jga glömde säga förut att vi hade nollning i fredags. Det var jätte roligt, vi fick springa runt och fria och låtsas spy inför främlingar på medborgerplatsen, vi körde också norskfylla stafett elr vad man ska kalla det, det var ganska svårt att springa efter man snurrat x antal varv skan jag säga er! Senare på kvällen så hade vi insparksfest på longholmen och som tur var så drog jag hem till en klass kompis och duschade hos henne eftersom tvåorna och treorna hällde mjöl och vatten på oss.
Jag bor ju så långt från stan så det skulle blivit väldigt stressigt om jag skulle försöka hinna hem i mellan ;)
hoppas det här inlägget "made sense", jagär ju trött så jag vet inte riktigt vad jag säger, nej skriver... elr? 
 
En bild på Wilma och bebis Greta sedan förut, orkade inte lägga upp bilder från idag eftersom min dator borde vara med i programmet "i en annan del av köping"
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0